人気ブログランキング | 話題のタグを見る

In-N-Out dinner 夜ごはんをテイクアウト

My kids had been asking me to have In-N-Out cheese burger for dinner, so we took this out today. I used some pics from other sites because I want to show the looks to people who don't know the shop.
子供たちがずっと、In-N-Out(バーガー屋さん)に行きたいと言っていたので、今夜は約束通り、夕ご飯をここで買いました。写真はほかのサイトから拝借したものです。どこも同じなので、雰囲気が伝わるかしら??(私の手抜きともいう)
In-N-Out dinner 夜ごはんをテイクアウト_b0305749_13151587.jpg
My kids favorite is a cheeseburger without all veggies! I know it's unhealthy, but they insist veggies ruin the burger completely. Okay, it's only one slice of tomato and little lettuce. You guys eat some veggies instead at home.
うちの子達のお気に入りはチーズバーガー。しかも野菜抜き!!そう、アメリカって日本と違ってカスタマイズが結構気軽にできるんです。でもこれはとっても不健康。たった一枚のトマトとレタスが入るだけで、おいしいチーズバーガーがまずいものになるらしい、、、でもうちの子達、普通に家では野菜を食べるので、家で別に食べさせればいいかな、なんて。
In-N-Out dinner 夜ごはんをテイクアウト_b0305749_13151689.jpg
On the other hand, I made a healthy choice this time. First time Cheeseburger with protein style which means the bun is replaced with a lettuce wrap. It is one of not so secret menus.
一方で、自分だけ健康になろうともくろむダメな母、私。今回初めてチーズバーガーのプロテインスタイル(パンの代わりにレタスで巻いてある)にしてみました。
In-N-Out dinner 夜ごはんをテイクアウト_b0305749_13151507.jpg
Well, honestly, I would choose regular cheeseburger next time. It tastes good, but you can't beat carbs, right?
お味は、、、うーん、おいしいはおいしいけど何となく物足りない。次はやっぱり普通のにします。

By the way, Ginger is cutting back on calories since we adapted her.(Shelter staff suggested she needs to lose some weight) Do you see her tummy skinnier??
そして我が家のジンジャー、保健所から連れて来た時からカロリー制限をしています。係の人に「食事と運動でもうすこし体重を減らしましょう」と言われたので^^;プルプルおなか、すこしシュッとした??
In-N-Out dinner 夜ごはんをテイクアウト_b0305749_13324723.jpg
Maybe I need to photoshop her next time128.png
次回はコンピューターで写真を加工して、すっきりジンジャーにしてから載せようかしら128.png
夢のアメリカ生活と合わせて、アメリカと日本の使える情報→こちらのブログも書いてます^^



Commented by misa at 2017-09-21 12:02 x
ピクルス抜きは聞いたことありましたが野菜を全部抜きなんてのもできるんですね〜(^^) ジンジャーかわいいですね♪うちも昔ビーグル飼ってました!
Commented by yumeame2 at 2017-09-25 08:05
Misaさん、融通がきくところはアメリカって楽です。今回のは悪い例ですが^ ^
ビーグル!飼われてたんですね〜。ほんと寂しがりやなところがたまりませんよね🐶😍
名前
URL
削除用パスワード
by yumeame2 | 2017-09-20 13:46 | Comments(2)

かれこれ10年以上続けているこのブログ。日記代わりに書いてます^^

by yumeame2