人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Happy Friday! 花の金曜日

It's already Friday!
Koto was eating and playing well this week as if nothing happened last week. (She had fever and tummy ache last weekend.)
あっという間に金曜日!
コトは先週のことが嘘のように、今週はよく食べ、よく遊びました。(先週末は熱が出て、激しい腹痛で苦しんでいました。)
Happy Friday! 花の金曜日_b0305749_14113321.jpg
Making slime from a recipe, but somehow it didn't work at all! WHY??
レシピを見てスライム作りをしているところ。でもなぜかうまくいかなかった!なぜだ??
Happy Friday! 花の金曜日_b0305749_14113390.jpg
I've finished reading this book today. It's a true story of five siblings who survived in their abusive mother and foster families and so on. It was suppose to be a book before sleep to me, but too hard to stop reading every night. It was good to know the different side of American society I'd never known.
ちょうど今日この本を読み終わりました。実話で、5人の兄弟がどうやって母親の虐待や、色々なフォスターファミリーからの苦痛など他多数の苦難から生き残ったかというお話。私が知ってる(かなり狭い範囲の)アメリカの社会とは真逆のアメリカの問題を知ることができました。ニューヨークタイムズベストセラー、とてもためになります。
Have a nice weekend!
皆さんも良い週末を^^!

アメリカの使える製品、便利な情報→こちらのブログも更新してます!今回は手のひらから、体、足の先までマッサージしてくれるハンディーマッサージャーです!
Happy Friday! 花の金曜日_b0305749_14060187.jpg


名前
URL
削除用パスワード
by yumeame2 | 2017-04-29 14:54 | Comments(0)

かれこれ10年以上続けているこのブログ。日記代わりに書いてます^^

by yumeame2